Посилення онлайн-консультацій щодо вибору автомобіля та сервісного обслуговування від Toyota

Toyota турбується про безпеку й комфорт своїх клієнтів та співробітників, посилюючи заходи безпеки та гігієни у всіх дилерських центрах України на період карантину. Окрім того, офіційні дилери Toyota посилюють онлайн-консультації щодо вибору автомобіля та сервісного обслуговування.

Для забезпечення максимальної безпеки клієнтів та співробітників в дилерських центрах було вжито необхідних заходів безпеки, а саме:

  • регулярна дезінфекція та провітрювання приміщень;
  • облаштування місць загального користування дезінфекційними засобами;
  • дотримання безпечної дистанції під час спілкування;
  • контроль самопочуття співробітників та дотримання ними необхідних гігієнічних рекомендацій.

На додаток до вжитих заходів безпеки Toyota також працює над додатковими можливостями для клієнтів і посилює онлайн-консультації щодо вибору автомобіля та сервісного обслуговування:

  • проведення консультацій з представниками дилерського центру онлайн (автомобілі, сервісне обслуговування, інші послуги);
  • вибір вашої майбутньої Toyota чи необхідної послуги онлайн;
  • дотримання безпечної дистанції під час спілкування;
  • узгодження онлайн необхідних дій для оформлення замовлення.

Для отримання онлайн-консультації зв’яжіться, будь ласка, з офіційним дилером Toyota у вашому місті.